من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

سونامی

همسایه ها، چاپ قاچاقی اش روی میزم ، زیر انبوهی از نشریه ها و کتاب های تازه خریده شده ، نشسته است . تمام اتاقم بهم ریخته است. غیر قابل تحمل . استاد سالار عقیلی هم دارد گلوی خود را جر می دهد و شعر های م.امید را جیغ می زند . تا شاید کسی بفهمد این شاعر دلسوخته چقدر درد روی دوشش داشته است . مجموعه ای از آلبوم های موسیقی سنتی را که تازه خریده ام روی میز کامپیوترم چیده ام .
کلی دست نوشته ی تصحیح نشده هم دارم توی دفترچه ی شر و ور های شخصی ام. که باید باز نویسی شان کنم  و چند تا فایل صوتی ضبط شده که روبروی حرم امام رضا (ع) گفته ام  و کلی سوژه  ی نانوشته و بسی  فکر و اندیشه و برنامه ی جدید .
در من طوفانی به پا شده است . از جنس واژه . که لای نقطه نقطه ی این واژه ها امید سرک می کشد .

نظرات 6 + ارسال نظر
site02 جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 22:39 http://www.site02.z2z.ir

655023023087آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.z2z.ir

آذرنوش جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 22:52 http://azar-noosh.blogsky.com

همسایه ها رو بارها وبارها خوندم وخوشحالم که میخوای بخونیش...
ما رو حتما توی این سونامی زیبا شریک کن رفیق...
میدونم که میدونی به قلمت ایمان دارم...

منم یه بار صد صفحش رو چاپ کردم . ولی چاپگرم خراب شد . واس همین نشد باقیش رو بخونم . تا دیروز که از انقلاب خردیمش .
ممنون رفیق . حتما

سنبل جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 23:41

سلام
نخوندم، مال کیه؟
سالار عقیلی بسی دوستداشتنیست...
من که از اون دفتر سیمی های برگ آچاردار سفید میگیرم و با خیال راحت به دور از دغدغه ی کم آمدن صفحه خط خطی میکنم...البته چند ماهیست خط خطیهایم افت پیدا کرده.
+
دله دیگه با همین خط خطیهای بی سر و ته و به درد نخور(خودم رو عرض میکنم)خوشه

سلام
مال احمد محمود هست . یکی از نویسنده های مطرح ایرانی که در قید حیات نیست .
البته که دوست داشتنی است مخصوصا با اون آهنگ «در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد ....»
منم از این دفترا زیاد دارم . ولی این آخری که بهش وفادار موندم ننداختمش گوشه ی اتاق ، اسمش هست : دفترچه شر و ور های شخصی
منم دلم به همین خوشه

سیمین صبا شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 14:11 http://sangesabur66.blogfa.com

سلام
همچین سرت شلوغه ها.....
من احساس می کنم روی میزت یه فیلم گشت ارشاد هم هست!
نمی دونم چرا همچین حسی دارم!

واااای . عجب حس ششمی . از کجا فهمیدی؟؟؟

بانو شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 18:45 http://tranquillity.blogfa.com

توجه توجه ! عنقریب فضای بلاگ اسکای را سیل خواهد گرفت و به دیگر سایتها نیز سرایت خواهد کرد.سونامی در راه است .
هموطنان ارجمند مراقب باشید.
.
.
.
.

از شوخی گذشته قله ی قاف که سهله، من مطمئنم که قله ی کاف ،لام ، میم و نون و واو رو هم فتح خواهی کرد.


ایول. مرسی از این همه لطف

سیمین صبا شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 21:30 http://sangesabur66.blogfa.com

خب دیگه! ما اینیم

عجب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد