من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

حواست با منه؟

نمی گویم نبار . ولی چشم هایت را نبند و نگاه کن به دست کودکانی که فالهایشان را زیر پیراهنشان قایم کرده اند و به دنبال سرپناهی زیر غرش و ریزشت می دوند .


نظرات 4 + ارسال نظر
حنا دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 01:05 http://www.paradisgirls.blogfa.com

سلااااااااااااام....وب قشنگی دارین [گل]اگه خواستین به وب مام سر بزنین[چشمک]

الهه سادات سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 21:05


" حواست به منم باشه " . . . !!!

خیابون خیس ، کفش های چرم مشکی مردونه ،

بارون ، هدفون و یزدانی که میخونه" ببار برایم" . .

فال هاشو قایم می کنه ! صورت سفید و لپای یخ

زده ی قرمزش با اون پیرهن گشاد زرد پ چشمای درشتش توی بارون یادمه !

چه قدر برام حافظ گرفت ! از گفتم غم تو دآرم

تا ما ازموده ایم در این شهر بخت خویش /

بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش !!!!

بارون می باره

شنیدم یکی میگفت اگه بتونی اولین قطره ی

بارون رو با دستاش بگیره هر ارزویی داشته باشه

خدا گوش می کنه ! اولین قطره رو که رو کف دستم

حس کردم نگاش می کنم ! تی شرت استین کوتاهش . . . سرمای این شهر . . . بازوهای لاغرش . . . لرز داره ، بارونه پاییزی !!!

خیس شدیم !
کفشامونو محکم میزنیم به پیاده رو ک آب جمع شده
پخش میشه اطراف و میخندیم
من بوت های عسلی و اون اسپرت پاره ی سفید
چشمای درشت هشت ساله ش
یادم مونده
بارون ؟ ما سردمونه , میشه حواست باشه ؟ به این مهربونه کوچولو ؟ . . فال هاش نم گرفته !

این فالها نم بگیره ، سرنوشت ما هم نم میگیره

بعد غصه مون میشه . . .

ها رفیق . غصمون میگیره .

آذرنوش دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 00:37 http://azar-noosh.blogsky.com

عکس پست خیلی قشنگه...

بانو دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 14:42 http://tranquillity.blogfa.com

شاید برای شستن گرد غم از دل کودک فال فروش چندین زمستان باران هم کم باشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد