من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

گواهی غیبت

درد کرختی تمام تنم را بلعیده است . آنقدر که دستم به قلم می رسد ، سنگینی می کند و درد می گیرد .این روزها قلم برایم سنگین شده است . دستم درد می کند . نای نوشتن ندارم .
کوله ای برداشته ام . می خواهم به سفر بروم . چند روزی می خواهم توی شهر ها بگردم . کمی امید جمع کنم . با احساس بیامیزم و به تنم بمالم . تا شاید این درد های لعنتی رهایم کنند . بعد بروم دست مادرم را ببوسم . به چشم هایم بکشم تا شاید به برکت دست هایش ، سیاهی زیر چشم هایم کمرنگ شود .آن وقت بیایم و برایتان بنویسم . از عشق و امید و زندگی . تا سیاه نوشته های این وبلاگ سفید ، توی ذوق کسی نزند .

 پی نوشت:چند روزی نبوده ام . و چند روزی هم نیستم . میام اگه خدا بخواد . با یه حال بهتر


نظرات 6 + ارسال نظر
طـ ـودی پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 20:30 http://b-namoneshon.blogsky.com

چند دقیقه پیش اومدم وبت و دیدم باز هم پست قبل پست اولِ خواستم بگم کجایی چرا نیستی ولی بعدش گفتم خب به من چه، لابد حرفی نداره یا دوست نداره توچیکاره ای آخه!!
الان که کامنتتو دیدم اومدم که واقعا بگم پس کجایی بیا بنویس دیگه که دیدم آپ کردی!
خواستم بگم اگه کسی زیاد سراغت رو نمیگیره شاید دلیلش همون دلیلی باشه که اون بالا گفتم

درست میگی . منم نباید این پی نوشت رو می نوشتم . الان پاکش میکنم . یه حس بد توشه . خوشم نمیاد ازش

طـ ـودی پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 20:32 http://b-namoneshon.blogsky.com

سفر میری؟!
برو اما، زود و پر انرژی برگرد
ما منتظر میمونیم

آره میرم . سفر . اگه مثل هفته پیش نشه .
اگه برگشتم . مطمئن باش پر انرژی میام / چون جای خوبی میرم .

خوده خودم پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 20:34 http://www.tahnayiyam.blogsky.com


che webe bahali!
hesesh bahale!
ahangesham!!

ممنون /خوده خودت

محیا جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 16:54 http://darjaryan.blogfa.com

دست فطرس هم دیگه خوب شده
و منم فقط برای خالی نبودن عریضه و زور و اجبار چیزکی نوشتم
سفر خوش گذشت!؟

نه هنوز کامل کامل . خوندم نوشتت رو .
سفر که خوش نگذشت . توضیحش رو هم تو خصوصی برات نوشتم . امیدوارم سفر بعدی این مثل قبلی نباشه /

سنبل جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 17:47

سلام
قشنگ بود...حس خوبی داشت

سلام . ممنون

kati یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 00:30

slm dada ghashang bod kash manam forsat dashtam beram safar shayad halam mesle u avaz she yadam raft begam ziyaratet ghabul inja migam.fadat kati

امیدوارم که برات جور بشه . قبول حق .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد