من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

تموم سهم من از دنیا

مادرم روی کاناپه یله شده است و کتاب می خواند . روی قالی نشسته ام و تکیه ام را به عسلی داده ام . یکریز حرف می زنم . از آینده برایش می گویم . اهدافم را ترسیم می کنم . می گویم که قصد دارم از این شهر بروم  . مادرم هی جابه جا می شود و از بالای شیشه ی عینک مطالعه اش نیم نگاهی بهم می اندازد و دوباره سرش فرو می رود در کتاب .

- ببین مامان . تموم چیزی که از دنیا می خوام ، یه خونه به قاعده ی چهار نفر ، تو تهران . یه ماشین پراید و یه باغچه تو شمال ، واسه وقتایی که از دنیا فراریم .

لبخند کجی روی لب مادرم می نشیند . سرش را از لای برگه های کتاب بیرون می کشد و نگاهی به چشم هایم می اندازد و خیره در مردمک چشم هایم می شود و با همان لبخند کج می گوید :

- این خونه ی دردندشت رو دیدی ؟

سر تکان می دهم . منظورش خانه ی خودمان است . ادامه می دهد :

- یه روز تموم چیزی که از خدا می خواستم ، یه اتاق دوازده متری بود که مال خودمون باشه .

20/3/91

پی نوشت : چند ساعت  قبل از امتحان پایان ترم ریاضی 2

نظرات 4 + ارسال نظر
بانو دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 10:37 http://tranquillity.blogfa.com

می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین آنقدر بزرگه ولی آینه عقب آنقدر کوچیکه؟

چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده و بدون موفق میشی.

مطمئنم که موفق میشم . وقتی دوستان خوبی دارم که باعث دلگرمی و پشتکار منن .

محیا سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 02:22 http://darjaryan.blogfa.com

دوست داشتم داستان رو
...
خیلی خوشحال شدم از کامنتت
باور کن
درست شد
از سر اجبار نوشتن همین چیزها رو هم داره دیگه
مرسی که می خونی
و توجه داری!
:)

ممنون.
راستش دوست دارم افرادی که وبم رو می خونن هم مثل خودم رک باشن و اگه اشکالی یا عیبی می بینن بگن . موفق باشید

chapdast سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 14:02

چه خوشم اومد از حالت و حرف مامانت :))
شبیه این فیلسوف خیلی دون هائه :))

راستش خودمم کمی حسودیم میشه به این مادره . خوش به حالش همچین مادری داره .

سهراب چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 00:00 http://sohrabkoshi.blogsky.com

سلام
پست دلنشینی بود .

من هنوز موفع خواب کابوس ریاضی 2 می بینیم . بارها افتادم و آخرش هم مفهوم لاگرانژ را تفهمیدم .

سلام . ممنون .
ولی من هر روز کابوس کنکور را می بینیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد