من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

دوستی

دوستی مثه الاکلنگ می مونه . اگه خودت رو بندازی سر رفیقت ، بازی رو بهم می زنی . تموم مزش اینه که هردوتاتون رو هوا معلق بمونید . کل کیفش به اینه .

26/6/9

پی نوشت : امشب دلم هولون* کرده بود . واس همین کلی چیز نوشتم . یکهو شد دیگه .تازه یکی اومده خونمون که تعادل دلم رو بهم زده . تو رفاقتش مثل اونی شد که تموم وزنش رو انداخت رو من .  تعادل بازیمون رو بهم زد . حالا اون بالا نشسته داره چایی می خوره . هرچند من خیلی دلم براش تنگ شده . خیلی دوست دارم دوباره با هم بازی کنیم . ولی الان اینجا نشستم و پای پی سی چای می خورم . دلم هولون کرده دوستان /


*هولون : واژه ای است به زبان محلی . وقتی که آدم دلش سنگینی می کند و گویی سنگی روی سینه اش گذاشته اند و سنگین نفس می کشد از این واژه استفاده می شود و گفته می شود که دلم هولون کرده است ./

امیدوارم که هیچ وقت دلتان هولون نکند.

نظرات 4 + ارسال نظر
سنبل جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 00:20

سلام
ما میگیم دلم ” اُمّـا “ یا شاید ”عُمّـا“ کرده(نگارشش رو نمیدونم:)

هر جوری که بگی . همه می تونن حسش کنن . چون دلها همه یه شکل کم میارن و یه جور یه جوری میشن .

طـ ـودی جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 18:26 http://b-namoneshon.blogsky.com

این به چه زبونیه؟!
چه واژه های جالبی دارید!

این به یه زبونیه که تو خصوصی بهت میگم .

توت جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 22:03

چقدر داشتن اینجور دوستایی سخته

هووووم . سخته . من خیلی دوسش دارم هنوز

حنا یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 09:33 http://hana69.blogfa.com

هولون شده دل منم فک کنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد