من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

من و تو سه نقطه

گاهی گرگ می شوم ، برای چشم های میشی تو .

اعلام موجودی

سلام

تازه علمش کردم . هنوز درس درمون راهش ننداختم . یکم کار داره .که می مونه واسه بعد از امتحانا . می رسم خدمتتون . فعلا.

نظرات 5 + ارسال نظر
پرچانه پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 12:45 http://forold.blogsky.com/

عمل؟

عَمَل نه . عَلَم.

طـ ـودی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 12:49

امیدوارم عمل موفقیت آمیزی بوده باشه و موندگار بشید
دوتا سوال. وبلاگ اولتونه؟؟
فطرس یعنی چی؟؟ خیلی اسم جالبیه!!

باز همون اشتباه . علمش کردم . ممنون .
نچ . این فکر کنم پنجمی هس .
و فُطرُس هم اسم یه فرشته هس که از درگاه خدا رانده شد.

سلام.مبارکه. :)

مادرم از واژه ی بیگانه ی مرسی متنفر است و مرا نهی کرده است از به کار بردن آن . به همین خاطر نمی گویم مرسی .
میگم مر30

طـ ـودی جمعه 2 تیر 1391 ساعت 06:58

آها عَلَم!!
ماشا... امیدوارم دیگه تعدادشون بیشتر نشه دیگه!!
مگه غیر از شیطان فرشته دیگه ای هم هس که رونده شده باشه؟!؟

نه دیگه . ایشالله بیشتر نمیشه . اونا هم یه جورایی الان در حالت تعلیقن .
اما فطرس . باید بگم که اولا شیطان فرشته نبود و از جن بود . و دوم در شرح حال فطرس و خودم باید یه پست بنویسم . که سرآغاز نوشته های وبلاگ و در شرح این که چرا شدم فطرس .

طـ ـودی جمعه 2 تیر 1391 ساعت 13:44

اِاِاِ همه میگن شیطان بوده که!!
پس منتظر اون پست هستم من.
ایشا.. این شنبه زودتر برسه که کلی آدم منتظرشن

آره . شیطان از درگاه خدا رانده شده . ولی فرشته نبوده . ایشالله . خدا از دهنت بشنوه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد